Ha egy bizonyos esetekben szeretnénk mindent megtenni azért, hogy egyre nagyobb mértékben tudjunk kommunikálni az ügyfelekkel, érdemes egy profi csapatot megbízni azzal, hogy minden munkát elvégezzen, amit csak szeretnénk. Sokszor az sem utolsó szempont, hogy mennyi időnk van egy-egy kampány kivitelezésére, hiszen sokszor a határidők lehetnek azok, amelyek valóban problémát okoznak. Egy kreatív ügynökség számára azonban az sem probléma, ha csak kevés mennyiségű idő az, ami a kivitelezésre jut, pontosan azért, mert rendelkeznek azzal a mennyiségű szakmai tudással, amire ilyenkor szükség lehet. Ha pedig egy összetettebb feladatkör az, amit el kell végezni, érdemes egy olyan szakembert alkalmazni, aki csakis a mi kommunikációnkkal foglalkozik, hiszen ennek fényében tudjuk majd mi is mérni az eredményeket és levonni a konklúziót. Bizonyos idő után pedig az is fontos, hogy egy teljesen új arculatot hozzunk létre, hiszen csakis ennek fényében alakulhat minden pontosan úgy, ahogyan mi szeretnénk.