Vállalkozásunk reklámozása legalább olyan fontos, mint a jól elvégzett munka – nap, mint nap

Vállalkozó

Elgondolkoztunk-e már azon, hogy mitől van az, hogy néha egy kevésbé jó szakembernek szélesebb ügyfélköre van, mint egy jól dolgozó, szakmájához igazán értő másik mesternek? Vajon mi lehet kettejük közt a különbség? Mi az, ami megkülönbözteti egyiket a másiktól? Szerencse? Szimpátia? ..vagy csak a jó helyezkedés? Reálisan nézve, egyik elem sem játszik központi szerepet ebben az eredményben.

Legnagyobb valószínűséggel, a saját cégükbe fektetett reklám és hírverés, s ennek közvetett vagy közvetlen hatásai azok, amelyek miatt valaki szélesebb tömegekhez jut el végül.

Ugyanúgy, ahogy a hétköznapi életben, az online térben is nagyon fontos saját vállalkozásunk, saját brandünk reklámozása, managelése. Egy jó időben elhelyezett Facebook bejegyzés, vagy egy látványos képpel illusztrált twitter cikk vonzza az újabb látogatókat és ezek közül kerülhetnek ki majdani új ügyfeleink zöme.

A legcélravezetőbb azonban – az online lehetőségek közül – a linképítés.

Hogy működik és mi ez egyáltalán?

A linképítés technikája viszonylag régóta velünk van már, s ennek lényege, hogy a Google által előzetesen magas besorolású oldalakon megjelenő – saját vállalkozásunkról szóló – rövidebb, hosszabb cikkek segítségével elérjük, hogy idővel a mi oldalunkat is megbízható és releváns tartalomnak ítélje meg a keresőrendszer. A besorolás alapja az úgynevezett D.A. skála (domain authority), mely egy 0-100ig terjedő számot fejez ki a weboldalak tekintetében. Minél több és minél magasabb besorolású oldal mutat a mi oldalunkra, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy az organikus (tehát, nem a reklámozott hirdetések kategóriájában) keresések között előkelőbb helyet fogunk elfoglalni weboldalunkkal.

S hogy számunkra ez mit jelent? Természetesen több weboldal látogatót, s így potenciálisan több vevő-jelöltet, aki a mi szolgáltatásainkat szeretné igénybe venni. Ugyan garantált siker nincsen, de közismert statisztika, hogy a legtöbb ember, például egy egyszerű internetes keresés alkalmával nagyjából az első egy oldalnyi találatot fogja megnézni. Ha a mi vállalkozásunk az ötödik oldalon van a találati listában, úgy nagy valószínűséggel elenyésző látogatót fogunk ‘szerezni’ a Googleről. Természetesen mint az összes online marketing technika, ez is kombinációként működhet a lehető legjobban.

Egy komplett portfólió kialakítása a megfelelő szakember segítségével nem lehetetlen és ez vállalkozásunkat nagyban előrelendítheti az ismertség útján.
Keresse a veteránlink csapatát ahol személyre-szabott keresőoptimalizálás ütemtervet tudunk az Ön és vállalkozása számára javasolni.